Aflevering Dolly Van Den Akker (Mpg.Group): 'De Rol Van Influencers Neemt Af Ten Opzichte Van De Experts'

· Aflevering van de podcast: 7DTV | Het #1 YouTube en Podcast kanaal voor Ondernemers

Waar liggen kansen van bedrijven op het gebied van content marketing? (Dolly van den Akker (CEO MPG.Group) runt een bedrijf dat uitblinkt op het gebied van strategie, creatie en content. Hoe geeft zij leiding aan een sterk groeiende organisatie?   Sterk groeiend  Dolly: “Onze focus ligt op sterke groei: we willen binnen een paar jaar een groot netwerk neerzetten in Nederland en in de Benelux. In 2019 waren er vijftien gegadigden die interesse hadden om MPG te kopen. Uiteindelijk is daar Globitas uitgekomen: een investeringsclub waar we intensief mee samenwerken. Prettig aan deze club is dat er mannen inzitten met een groot netwerk.”   Ben je benieuwd hoe Dolly van den Akker binnen een jaar van 100 medewerkers naar 150 man personeel wil groeien? Bekijk deze nieuwe aflevering bomvol tips voor ondernemers!

Speelgoedwinkel
7DTV | Het #1 YouTube en Podcast kanaal voor Ondernemers

7DTV | Het #1 YouTube en Podcast kanaal voor Ondernemers

Gemaakt door: 7DTV Eerste aflevering: 05-06-2022

De podcast 7DTV | Het #1 YouTube en Podcast kanaal voor Ondernemers heeft in totaal 662 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Dolly van den Akker (MPG.Group): 'De rol van influencers neemt af ten opzichte van de experts'

7DTV | Het #1 YouTube en Podcast kanaal voor Ondernemers · 25-05-2021

00:00 00:16:00