Aflevering Hoe Zorg Je Ervoor Dat Jouw Merk Een Favoriet Merk Wordt? Gijs Huisman (G20) Vertelt

· Aflevering van de podcast: 7DTV | Het #1 YouTube en Podcast kanaal voor Ondernemers

Favoriete merken: iedereen heeft ze. Hoe zorg je ervoor dat jouw merk voor velen een favoriet merk wordt? Gijs Huisman (G20) vertelt waar je mee kunt beginnen. De theorie van Lawrence De theorie van Lawrence is een van de theorieën die Gijs Huisman toepast wanneer hij kijkt naar de branding van een organisatie. ‘Er zijn vier type drijfveren en met deze theorie wordt er gekeken naar waar mensen intrinsieke en basale motivatie vandaan halen. De vier drijfveren: Acquire: je krijgt energie van het vergaren van bijvoorbeeld spullen. Defend: wat je opgebouwd hebt, wil je beschermen. Bond: je bent graag in connectie met anderen en Learn: je krijgt energie van het constant hebben van nieuwe prikkels. Deze vier drijfveren zitten in ieder mens, maar kunnen niet allemaal dominant zijn. Dat geldt ook voor bedrijven en daar ga ik naar op zoek.’  Klik hier voor meer informatie over drijfveren.   Ben je benieuwd hoe Gijs Huisman zorgt dat jouw bedrijf een lovebrand wordt? Bekijk deze nieuwe aflevering bomvol tips voor ondernemers!

Speelgoedwinkel
7DTV | Het #1 YouTube en Podcast kanaal voor Ondernemers

7DTV | Het #1 YouTube en Podcast kanaal voor Ondernemers

Gemaakt door: 7DTV Eerste aflevering: 05-06-2022

De podcast 7DTV | Het #1 YouTube en Podcast kanaal voor Ondernemers heeft in totaal 662 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe zorg je ervoor dat jouw merk een favoriet merk wordt? Gijs Huisman (G20) vertelt

7DTV | Het #1 YouTube en Podcast kanaal voor Ondernemers · 22-06-2021

00:00 00:20:46