Patrick Wessels en Michel Ariëns gaan in deze Aandachtstrekkers op zoek naar het sociale aspect van fysieke winkels en het gemis daaraan bij online winkels. Waarom niet alles met de druk op de knop via een webshop, maar aanschuiven in ellenlange rijen in een winkelstraat waar nog steeds allerlei coronaregels gelden. ‘Gezelligheid’, denken de mannen. Men ziet het als een uitje. Gezelligheid die je in een gemiddelde online winkel nooit gaat vinden. Of toch wel? Want zijn er manieren waarop een digitale retailer (nog) meer consumenten kan overhalen om via het internet hun aankopen te doen? Luister naar de podcast voor meer... See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: De Ondernemer Eerste aflevering: 15/05/2022
De podcast Aandachtstrekkers | De Ondernemer heeft in totaal 19 afleveringen
Maker: De Ondernemer Datum: 10/08/2021
Maker: De Ondernemer Datum: 12-08-2021
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.