Aflevering Afl. 4 - 'Dat Formule 1 Via Netflix Slim Nieuwe Fans Scoort, Kunnen Ondernemers Ook'

Afl. 4 - 'Dat Formule 1 via Netflix slim nieuwe fans scoort, kunnen ondernemers ook'
· Aflevering van de podcast: Aandachtstrekkers | De Ondernemer

Wat begint met Netflix, de Formule 1 en de populaire serie Drive to Survive, eindigt in deze podcast met tips voor ondernemers hoe zij zelf die slimme strategie kunnen toepassen om nieuwe fans, klanten, consumenten te binden. Kijktip: Drive to Survive. Luistertip: aflevering 4 van Aandachtstrekkers met online marketingexpert Michel Ariëns en consumentenpsycholoog Patrick Wessels. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Aandachtstrekkers | De Ondernemer

Aandachtstrekkers | De Ondernemer

Gemaakt door: De Ondernemer Eerste aflevering: 15/05/2022

De podcast Aandachtstrekkers | De Ondernemer heeft in totaal 19 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Afl. 4 - 'Dat Formule 1 via Netflix slim nieuwe fans scoort, kunnen ondernemers ook'

Aandachtstrekkers | De Ondernemer · 26-08-2021

00:00 00:29:07