Aflevering Afl. 14 - Een Zo Groot Mogelijke Naamsbekendheid Of Bekend Bij Een Kleine Doelgroep?

Afl. 14 - Een zo groot mogelijke naamsbekendheid of bekend bij een kleine doelgroep?
· Aflevering van de podcast: Aandachtstrekkers | De Ondernemer

Michel Ariëns en Patrick Wessels zijn uitgelaten na een poosje niet in de Aandachtstrekkers-podcaststudio vertoefd te hebben. Dat is een mooie basis voor een inspirerende discussie over het belang van naamsbekendheid van een bedrijf. Vooral wanneer het doel conversie is. Online marketingexpert Ariëns ziet liever een relatief kleine groep waarvan een groot deel jouw product of dienst afneemt, dan een naamsbekendheid bij een grote groep mensen waarvan een klein deel uiteindelijk tot koop of afname van een dienst over gaat. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Aandachtstrekkers | De Ondernemer

Aandachtstrekkers | De Ondernemer

Gemaakt door: De Ondernemer Eerste aflevering: 15/05/2022

De podcast Aandachtstrekkers | De Ondernemer heeft in totaal 19 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Afl. 14 - Een zo groot mogelijke naamsbekendheid of bekend bij een kleine doelgroep?

Aandachtstrekkers | De Ondernemer · 10-12-2021

00:00 00:26:49