Het Rotterdamse Friends for Brands wil echte impact maken. Dus werken ze exclusief voor missie-gedreven organisaties. Daar horen grote merken bij die zich sociaal willen engageren, tenminste als ze het echt menen. Want met pink- of greenwa ...
Een straffe reeks over het runnen van een creatief bureau of digitale studio: da’s Agency Life. Robin (Teamleader) en Louise (com&co) brengen toppers in België en Nederland samen rond de thema’s die écht leven bij agencies: verkopen, factureren en jezelf goed organiseren. Komen langs: Bart De Waele (Duke & Grace), Erwin Hendriks (Springbok), Jeroen Lemaire (In The Pocket), David van As (RIFF), Ilse De Smedt (com&co) en Kim Verhaeghen (Springbok). Fan van Agency Life? Check agencylife.be en agencylife.nl en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Het Rotterdamse Friends for Brands wil echte impact maken. Dus werken ze exclusief voor missie-gedreven organisaties. Daar horen grote merken bij die zich sociaal willen engageren, tenminste als ze het echt menen. Want met pink- of greenwa ...
Twee gentlemen uit de reclamewereld voor de prijs van één: dat krijg je in deze aflevering. Steve Harrison komt vertellen over Howard Luck Gossage, een adman uit de sixties die – net als Steve zelf – niet vies was van een streepje controve ...
Hoe moet een bureau van de toekomst omgaan met klanten? Hoe verbeteren we het wederzijds begrip? En heeft de (logge) structuur van een groot bureau impact op de samenwerking met een klant? Rik en Erik sparren erover in Agency Life. Ze duik ...
Is het bureau van de toekomst gebouwd op overnames? Wat zijn de voordelen en valkuilen van consolideren? En welke troeven biedt een ‘buy & build’-model aan klanten én medewerkers? Patritia en Valérie deden elk al tig acquisities. Ze v ...
Onafhankelijk blijven: hoe doe je dat in het bureaulandschap van vandaag? Reinier Steures (Natwerk) en Nico Van de Velde (Hotel Hungaria) bouwen elk aan een eigen verhaal. De ene aan een ‘niet normaal effectief’ reclamebureau, de andere aa ...
Value-based pricing, productisation, retainers: heeft jouw agency het juiste pricingmodel al gevonden? Zie jij je marges slinken en zo ja, wat doe je eraan? En hoe neem je elke collega mee in het financieel verhaal van jouw bureau? Wij li ...
Moeten bureaus sleutelen aan hun structuur om te groeien? Zijn agencies te hiërarchisch opgebouwd? En hoe stimuleer je nieuwsgierigheid in jouw bureau? Wij vroegen het aan Isabel Van Ruyskensvelde, oprichter van T-Shaped Academy, en Kris ...
Bureaus laten kansen liggen om van martech een bondgenoot te maken. Hoe integreer je technologie slim in je bureau en aanbod? Moet je van merken ecosystemen maken? En hoe kan data je helpen om de businessdoelen van zowel je agency als je k ...
Hoe stimuleer je creativiteit in het bureau van de toekomst? Klanten uit hun comfort zone halen, levert dat het gouden ei op? En welke teams bedenken de Grote Ideeën van morgen? Wij vroegen het aan Ramin Bahari, creatief directeur van DEPT ...
Heeft jouw agency een purpose? En wat met de klanten in je portefeuille? Anti-purposedenker Nick Asbury ziet de slinger alvast veel te ver doorslaan. Heeft een mayonaisemerk een purpose nodig? Hoe kan jouw agency een positieve impact maken ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.