Hoe bewaak je als groeiend agency je positionering? Wanneer schaaf je bij? Moet dat bruusk of is dat een geleidelijk proces? En wat voor impact heeft dat op je bedrijfscultuur en je mensen? ...
Een straffe reeks over het runnen van een creatief bureau of digitale studio: da’s Agency Life. Robin (Teamleader) en Louise (com&co) brengen toppers in België en Nederland samen rond de thema’s die écht leven bij agencies: verkopen, factureren en jezelf goed organiseren. Komen langs: Bart De Waele (Duke & Grace), Erwin Hendriks (Springbok), Jeroen Lemaire (In The Pocket), David van As (RIFF), Ilse De Smedt (com&co) en Kim Verhaeghen (Springbok). Fan van Agency Life? Check agencylife.be en agencylife.nl en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Hoe bewaak je als groeiend agency je positionering? Wanneer schaaf je bij? Moet dat bruusk of is dat een geleidelijk proces? En wat voor impact heeft dat op je bedrijfscultuur en je mensen? ...
Waar kijken de makers van Agency Life naar uit in dit nieuwe seizoen? Wat is de Agency Benchmark en wat kunnen bureaus daaruit leren? En tegen welke heilige huisjes wordt er geschopt? ...
Een adverteerder kiest een agency en dan ontstaat pure magie. Best case. Want het parcours kan ook hobbelig zijn. Succesvol én met plezier samenwerken: hoe doe je dat dan? We vragen het aan 2 heren met pakken ervaring, zowel op de adverte ...
Geen bureau zonder zo nu en dan een stevig capaciteitsprobleem. Te veel, te weinig. Hoe zorg je dat het net genoeg is? En als je wil opschalen: hoe haal je dan de juiste mensen in huis? En ook nog: wat maakt dat ze blijven? Werner De Smet, ...
Hoe graag je als agency ook mooi werk levert en creatief bent: de schoorsteen moet blijven roken. En dus zorg je als agency maar beter voor een strak financieel beheer. Maar er is meer nodig voor succes. Marit Hulscher, partner van full-se ...
Van deze aflevering is nog geen beschrijving beschikbaar! ...
“You can’t overtake 15 cars in sunny weather but you can when it’s raining.” Profetische woorden van F1-held Ayrton Senna, die volgens reclameheld en ACC-voorzitter Marc Fauconnier perfect toepasbaar zijn op agencies. Marcs gloednieuwe boe ...
“You can’t overtake 15 cars in sunny weather but you can when it’s raining.” Profetische woorden van F1-held Ayrton Senna, die volgens reclameheld en ACC-voorzitter Marc Fauconnier perfect toepasbaar zijn op agencies. Marcs gloednieuwe boe ...
Centrale data en analytics: je kunt er als ambitieus agency niet zonder, volgens Erwin Hendriks van Springbok. Het digital agency trekt volop de kaart van digitalisering, cloud en analytics. Welke voordelen ervaren ze? En hoe trek je ieder ...
Een jaar na de overname van Adeptiv door Springbok blikken CEO Kim Verhaeghen en CCO Michiel Van Riemsdijk terug op hun samenwerking. ...
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.