Als agency bouw je jaren – zelf decennia – aan je naamsbekendheid. En dan ga je in zee met een partner. Hou je vast aan je eigen naam, vaar je verder onder de naam van je partner of ga je voor een volledig nieuwe start? ...
Een straffe reeks over het runnen van een creatief bureau of digitale studio: da’s Agency Life. Robin (Teamleader) en Louise (com&co) brengen toppers in België en Nederland samen rond de thema’s die écht leven bij agencies: verkopen, factureren en jezelf goed organiseren. Komen langs: Bart De Waele (Duke & Grace), Erwin Hendriks (Springbok), Jeroen Lemaire (In The Pocket), David van As (RIFF), Ilse De Smedt (com&co) en Kim Verhaeghen (Springbok). Fan van Agency Life? Check agencylife.be en agencylife.nl en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Als agency bouw je jaren – zelf decennia – aan je naamsbekendheid. En dan ga je in zee met een partner. Hou je vast aan je eigen naam, vaar je verder onder de naam van je partner of ga je voor een volledig nieuwe start? ...
Hoe beoordeel je een toenadering van een ander agency? Geven de cijfers de doorslag, of beslis je vooral op buikgevoel? En welke eisen stel je? ...
Met toffe teambuildingactiviteiten alleen word je geen topagency dat het allerbeste talent aantrekt. Maar hoe dan wel? Hoe zorg je dat je medewerkers tevreden en gemotiveerd blijven? En hoe vermijd je dat ze in het rood gaan? ...
Elke medewerker heeft zijn eigen dromen, doelstellingen en werkwijze. Primeren die op het belang van de groep? “De twee verzoenen: dat is de kunst”, aldus Petra De Roos (LDV United). Wat denken Thomas Isarin (Unlimited Productions) en Wern ...
Hoe je een agency leidt, leer je niet op de schoolbanken. Je ontdekt het met vallen en opstaan. “Fail forward”, noemt Werner De Smet van oona het. Wat zijn grootste fail is, ontdek je in deze aflevering. ...
Capaciteitsplanning is lastig in een agency. Hoe plannen creatieve bureaus hun huidige en toekomstige capaciteit? Bieden tools soelaas? En is capaciteit - zoals Werner De Smet (oona) beweert - echt het meest rekbare begrip in de agencywere ...
Thomas Isarin (Unlimited Productions) is een believer: tools laten je mensen scoren. Ze zorgen voor houvast, overzicht en inzicht. Maar hoe zorg je dat je mensen er echt graag – en dus goed – mee werken? ...
Zet een strakke projectplanning de rem op creativiteit en autonomie? Kan je een agency runnen als je iedereen zijn ding laat doen? We vragen het aan Petra De Roos (LDV United), Werner De Smet (oona) en Thomas Isarin (Unlimited Productions) ...
Een straffe reeks over het runnen van een creatief bureau of digitale studio: da’s Agency Life. Robin (Teamleader) en Louise (com&co) gaan in gesprek met toppers in België en Nederland. Passeren de revue: Bart De Waele (Duke & Grac ...
Na jaren van fusies en overnames is Publicis Groupe Belgium het eerste Belgische bureau dat de titel ‘Great Place to Work’ binnenhaalt. Eva Devos (co-CEO) en Frederic Sodermans (Client Lead) vertellen hoe ze 8 verschillende bedrijfsculture ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.