Aan het einde van het jaar geven we massaal attenties aan elkaar en aan klanten, maar hoe zit dat de rest van het jaar? Zorg jij goed voor je klanten zodat ze écht tevreden zijn? Het overtreffen van de verwachting is 1 van de dingen die ervoor zorgen dat de tevredenheid stijgt. In deze podcast leer ik je hoe je dit realiseert en vervolgens ambassadeurs maakt van jouw tevreden klanten.
Gemaakt door: Anouk José Drayer (NOUX Marketing & Mind) Eerste aflevering: 20-11-2019
De podcast Anouk José Drayer (NOUX Marketing & Mind) heeft in totaal 64 afleveringen
Maker: Anouk José Drayer (NOUX Marketing & Mind) Datum: 21-12-2020
Maker: Anouk José Drayer (NOUX Marketing & Mind) Datum: 28-12-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.