Aflevering #26 Personal Brands In Het Tijdperk Van Ai (Met Edwin Vlems)

· Aflevering van de podcast: B2B Breindump

In deze aflevering van de B2B-Breindump ga ik in gesprek met Edwin Vlems, B2B-marketeer met een focus op Demand Generation, AI en Employee Advocacy. We verkennen hoe personal brands belangrijker worden dan bedrijfsmerken, hoe AI juist kan bijdragen aan menselijkere marketing, en waarom authenticiteit altijd wint van schaalbaarheid. Praktische inzichten voor B2B-marketeers die werken in sectoren als machinebouw en intralogistiek – en die op zoek zijn naar manieren om hun organisatie menselijker, transparanter en effectiever in de markt te zetten.

Stem website va het jaar
B2B Breindump

B2B Breindump

Gemaakt door: Denny van Veen | Foeter Eerste aflevering: 24-03-2025

De podcast B2B Breindump heeft in totaal 26 afleveringen

Vorige aflevering

#25 - De Marketeer van de toekomst (met Christiaan Slierendrecht)

#25 - De Marketeer van de toekomst (met Christiaan Slierendrecht)

Maker: Denny van Veen | Foeter Datum: 25-08-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#26 Personal brands in het tijdperk van AI (met Edwin Vlems)

B2B Breindump · 27-09-2025

00:00 00:58:57