Aflevering Het Journalistieke Businessmodel Van De Correspondent

Het journalistieke businessmodel van De Correspondent
· Aflevering van de podcast: Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Het is een journalistiek platform zonder cookies, advertenties en het laatste nieuws. Toch weet De Correspondent zich al tien jaar staande te houden in het medialandschap. Het merk profileert zich als medicijn tegen de waan van de dag. Hoofdredacteur Rob Wijnberg bedacht het advertentievrije concept ruim tien jaar geleden, toen hij nog de scepter zwaaide bij NRC.next. Inmiddels telt De Correspondent bijna 70.000 leden die 9 euro per maand of 90 euro per jaar betalen. Een tweede bron van inkomsten is de boekenuitgeverij. Met Wijnberg kijken we onder de motorkap van dit journalistieke businessmodel. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 15/05/2022

De podcast Baanbrekende Businessmodellen | BNR heeft in totaal 171 afleveringen

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Het journalistieke businessmodel van De Correspondent

Baanbrekende Businessmodellen | BNR · 30-10-2023

00:00 00:36:25