Aflevering Een Kijkje Onder De Motorkap Van Bol

Een kijkje onder de motorkap van Bol
· Aflevering van de podcast: Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Bol (zonder de .com tegenwoordig) groeide uit het bekendste en meest succesvolle verkoopplatform van ons land. Partners spelen in dit businessmodel een prominente rol. In 1999 startte het bedrijf als online boekwinkel. De jaren erna werden steeds meer productcategorieën toegevoegd en inmiddels staan er maar liefst 37 miljoen producten in de digitale etalage, afkomstig van 50.000 verschillende partners. Die dragen bij elke bestelling iets af aan het platform, dat verschilt sterk per product. Oscar Hundman leidt bij Bol het e-commerce-team. Met hem nemen we elk deel van het businessmodel door en bespreken we de duurzaamheidsstrategie. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 15/05/2022

De podcast Baanbrekende Businessmodellen | BNR heeft in totaal 170 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Een kijkje onder de motorkap van Bol

Baanbrekende Businessmodellen | BNR · 23-01-2024

00:00 00:32:34