In deze aflevering nemen we je mee achter de schermen van MJco. Hoe werken wij als gespecialiseerd Amazon- en Bol.com-bureau? Wat doet een advertising-specialist op een doorsnee werkdag? Hoe maken we rapporten die niet alleen inzicht geven, maar ook rust brengen? En waarom kiezen we bewust voor een performance-based aanpak in plaats van commissie op advertising spend? We vertellen openhartig over: - Onze unieke werkwijze als agency - Wat klanten écht mogen verwachten in de opstartfase - Waarom advertising op Amazon specialistenwerk is - Waarom en hoe wij TACoS als leidraad gebruiken - Welke misverstanden we willen doorprikken over advertising “Advertentiebudget zegt niets zonder resultaat. Bij ons telt impact per euro.” Marijn Van Daele Deze aflevering is onmisbaar voor ondernemers die: - overwegen te starten met Amazon- of Bol.com-advertising - kritisch willen leren kijken naar hun ad performance - willen samenwerken met een agency dat ook meedenkt - Meer weten over de tools die we gebruiken? Beluister ook aflevering 5 over onze Marketplace Tech Stack: https://open.spotify.com/episode/04S51N31LM29SVt6rqwNJ2?si=SMQ18ZOSRQWyaMt-8yDWgA - Liever meer context bij Amazon vs. Bol? Check aflevering 3: https://open.spotify.com/episode/2IZMtY3dOrKX8J3QB6BuVx?si=acK7AOleRnSErs8uYzBI8w - Alles over samenwerken met MJCO: www.mjco.be Vragen of sparren??? marijn@mjco.be?? +32 473 82 60 33 ???https://calendly.com/marijn-mjco/ Abonneer je op Beyond the Cart via Spotify of Apple Podcasts en laat gerust een review achter als je iets had aan deze aflevering.
Gemaakt door: MJco VOF Eerste aflevering: 12-11-2024
De podcast Beyond the Cart Podcast heeft in totaal 9 afleveringen
Maker: MJco VOF Datum: 30-06-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.