Aflevering 4. Formatieve Feedback, Flipped Classroom En Zelfregulatie

4. Formatieve feedback, flipped classroom en zelfregulatie
· Aflevering van de podcast: Blokkie Blended

Hoe krijg ik mijn studenten (digitaal) aan zet? Arjan gebruikt formatieve toetsing om zijn contacttijd met studenten te optimaliseren. Hij paste het flipped classroom-idee toe en gebruikt nog maar 20% van de oorspronkelijke slides. Saskia deed onderzoek naar een goede digitale leeromgeving en ontdekte dat (digitale) belastbaarheid van studenten en zelfregulerende vaardigheden een sleutelrol spelen. Gasten: docent-experts: Saskia Lavooij & Arjan Hofman Host: Rosa Douma, Hogeschool Rotterdam --- Send in a voice message: https://anchor.fm/hogeschool-rotterdam/message

Blokkie Blended

Blokkie Blended

Gemaakt door: Hogeschool Rotterdam Eerste aflevering: 01/05/2022

De podcast Blokkie Blended heeft in totaal 15 afleveringen

Vorige aflevering

3. Online binding realiseren

3. Online binding realiseren

Maker: Hogeschool Rotterdam Datum: 08/09/2021

Volgende aflevering

5. Hybride onderwijs en studentinteractie

5. Hybride onderwijs en studentinteractie

Maker: Hogeschool Rotterdam Datum: 27-09-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

4. Formatieve feedback, flipped classroom en zelfregulatie

Blokkie Blended · 21-09-2021

00:00 00:24:22