Een inspirerende purpose zorgt van een beleving die nodig is om een transformationele organisatie om te helpen de stap te zetten naar de volgende fase als een sterk merk. Het gaat niet meer op return on investment maar om return on experience. Inspirerende belevingen zijn hetgeen wat de retail kan gaan helpen om fysieke locatie van nut te laten zijn. Online en offline zijn er natuurlijk al een poosje niet meer, daarom spreken we over omnichannel. En in alle kanalen wil de consument een beleving die aansluit op hun verwachting en inspireren om een bijdrage te leveren aan de purpose van een bedrijf. Met Erik Jager bespreek ik de nut en noodzaak van de transformationele organisatie en bespreken inspirerende voorbeelden uit o.a. de transportwereld, Nike, Patagonia & Tony Chocolony. Een goed verhaal alleen is niet genoeg als het niet echt is, de authenticiteit mist dan is het gedoemd om te mislukken. Er zit in deze podcast een mooie give-away verwerkt.

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020
De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Maker: Branded by Mathijs Datum: 30-12-2019

Maker: Branded by Mathijs Datum: 06-01-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.