Aflevering Het Bouwen Van Een Merk Als Dille En Kamille Doe Je Niet In 1 Dag

Het bouwen van een merk als Dille en Kamille doe je niet in 1 dag
· Aflevering van de podcast: Branded by Mathijs

Een merk als Dille & Kamille doet er inmiddels echt wel toe in het retaillandschap van de Benelux. Ook zij hebben de nodige veranderen doorgemaakt door de komt van Corona. Wat zijn ze tegen gekomen en hoe zijn ze hier mee om gegaan. Waarom zijn normen waarden zo belangrijk bij het bouwen aan een sterk merk? Dat en meer hoor je in deze editie van de podcast waarin ik met de e-commerce manager van Dille & Kamille, Arnout Baas, in gesprek ga. Wil je meer weten over de Branded by Mathijs podcast? Kijk dan eens op www.mathijskok.com

Branded by Mathijs

Branded by Mathijs

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15/01/2020

De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Vorige aflevering

FCK Normal life! Ga voor je eigen geluk!

FCK Normal life! Ga voor je eigen geluk!

Maker: Branded by Mathijs Datum: 04/11/2020

Volgende aflevering

Een positieve mindset is super belangrijk maar niet genoeg!

Een positieve mindset is super belangrijk maar niet genoeg!

Maker: Branded by Mathijs Datum: 11-11-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Het bouwen van een merk als Dille en Kamille doe je niet in 1 dag

Branded by Mathijs · 09-11-2020

00:00 34:46