Een merk als Dille & Kamille doet er inmiddels echt wel toe in het retaillandschap van de Benelux. Ook zij hebben de nodige veranderen doorgemaakt door de komt van Corona. Wat zijn ze tegen gekomen en hoe zijn ze hier mee om gegaan. Waarom zijn normen waarden zo belangrijk bij het bouwen aan een sterk merk? Dat en meer hoor je in deze editie van de podcast waarin ik met de e-commerce manager van Dille & Kamille, Arnout Baas, in gesprek ga. Wil je meer weten over de Branded by Mathijs podcast? Kijk dan eens op www.mathijskok.com
Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15/01/2020
De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen
Maker: Branded by Mathijs Datum: 04/11/2020
Maker: Branded by Mathijs Datum: 11-11-2020
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.