Aflevering Het Hoe, Wat En Waarom Achter De Bedrijfscultuur Van Een Grote E-Commerce Speler

· Aflevering van de podcast: Branded by Mathijs

In een openhartig gesprek met Niels F.C. Willems praat ik over het ontstaan van de bedrijfscultuur van de grootste startup van Nederland namelijk bol.com. Niels heeft aan de basis gestaan van de cultuur waar bol.com nog dagelijks op voortborduurt en de vruchten van plukt. “Niels is iemand die niet alleen hoog-conceptuele inzichten verhalend kan overbrengen, maar daarmee ook zelf in de praktijk van een team succesvol aan de slag kan. Zeer inspirerend.” ~ Daniel Ropers, CEO bol.com (2000 -2017)

Speelgoedwinkel
Branded by Mathijs

Branded by Mathijs

Gemaakt door: Branded by Mathijs Eerste aflevering: 15-01-2020

De podcast Branded by Mathijs heeft in totaal 146 afleveringen

Vorige aflevering

Het belang van Pinterest binnen je e-commerce strategie

Het belang van Pinterest binnen je e-commerce strategie

Maker: Branded by Mathijs Datum: 16-03-2020

Volgende aflevering

Het kan Simpeler, Slimmer en Sneller

Het kan Simpeler, Slimmer en Sneller

Maker: Branded by Mathijs Datum: 18-03-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Het hoe, wat en waarom achter de bedrijfscultuur van een grote e-commerce speler

Branded by Mathijs · 17-03-2020

00:00 41:14