???????? ?????? ???????????? ?????????????? ???????? ???? ????????????????????????? Vanuit mijn perspectief als brand strategist is het heel belangrijk om niet enkel over je product te praten. “???????? ?????? ??????????????, ?????? ???? ...
Een podcast over het bouwen van een legendarisch brand met host Jessica De Block, founder van Antwerp Avenue co-founder van Alfavrouwen
???????? ?????? ???????????? ?????????????? ???????? ???? ????????????????????????? Vanuit mijn perspectief als brand strategist is het heel belangrijk om niet enkel over je product te praten. “???????? ?????? ??????????????, ?????? ???? ...
Loewi is welzijns- en gezondheidsinfluencer. Ze geeft zowel online als offline personal training en voedingsadvies in haar onderneming Livin’ Toned. Haar aesthetics zijn super clean, strak en heel herkenbaar. Door haar expertise en prachti ...
Ben je bang voor de toekomst van artificial intelligence en wat dat gaat doen met jouw toekomst? Dan hoop ik dat je even 26 minuten luistert naar mijn kerstboodschap Veel liefs, Jessica Ps: de Legendary Brand Lab start op 4 januari, doe ...
Cakedesigner Tatyana gaat de wereld rond met haar ongelooflijke creaties in de vorm van taarten met figuurtjes. Ze wil haar ambacht meer op de kaart zetten zodat het serieus genomen wordt. Dankzij de kracht van social media boekt ze haar a ...
Yana vluchtte met haar mama uit haar geboorteland om in België jaren later een bloeiende zaak te openen. Mooy en Mooy Bakery ontstonden vanuit wat ze zelf miste in Antwerpen en groeiden uit tot ware influencer hotspots. Haar zaken zijn een ...
Partners in crime & in life Lars & Timo begonnen Kaart Blanche vanuit een gut feeling en hun liefde voor pop cultuur. Ze verkopen zelf ontworpen en getekende wenskaart die inspelen op trends en celebrities. Het ondernemend koppel b ...
De beautysector voelt soms aan als een slagveld. Er is enorm veel concurrentie, en het spel wordt niet altijd eerlijk gespeeld. Maar hoe zorg je ervoor dat je de concurrentie kan overstijgen? Dat vertelt Ann van Instituut Zenza, die haar s ...
Julie maakte van een simpele kitchen hack een bloeiende business. Think Tomato werd geboren vanuit een honger naar een pure, lekkere & kant-en-klare tomatensaus zonder toegevoegde suiker en bewaarmiddelen. Ze startte haar eigen websho ...
Haar onderneming met beanies startte vanuit haar hobby en passie voor breien en groeide uit tot een internationaal brand, dat zelfs tot in Japan verkocht werd. De groei van die onderneming? Die kende verschillende fases en ging niet altijd ...
Munch Superfood is overal. Minder dan 7 jaar geleden begon de toen 22-jarige onderneemster Jessica Wilton met een sapjesbar in hartje Antwerpen. Hoe ging ze ALL IN op een nieuw idee als groentje? En hoe groeide deze fysieke sapjesbar uit t ...
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.