Aflevering #102. Hoe Twee Restaurantbezoeken Me Aan Het Denken Zetten Over Klantbeleving

#102. Hoe twee restaurantbezoeken me aan het denken zetten over klantbeleving
· Aflevering van de podcast: Business Dad over Persoonlijk Leiderschap en Ondernemen

Een positieve klantbeleving is een concept dat bij sommige bedrijven op wieltjes loopt en waar het bij anderen dan weer spaak loopt. Vandaag leer ik jou welke elementen zeker niet mogen ontbreken voor een positieve klantbeleving. Maak van het creëren van tevreden klanten een topprioriteit, want op lange termijn kan het je enorm veel kosten. De essentie van de aflevering nalezen? Dat kan, dankzij deze blogpost:  www.businessdad.be/102. 

Business Dad over Persoonlijk Leiderschap en Ondernemen

Business Dad over Persoonlijk Leiderschap en Ondernemen

Gemaakt door: Business Dad Eerste aflevering: 12/04/2022

De podcast Business Dad over Persoonlijk Leiderschap en Ondernemen heeft in totaal 128 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

#102. Hoe twee restaurantbezoeken me aan het denken zetten over klantbeleving

Business Dad over Persoonlijk Leiderschap en Ondernemen · 26-06-2023

00:00 00:30:42