Waar marketeers vroeger met een campagne op radio of tv een hoop potentiële klanten wisten te bereiken, is het medialandschap vandaag de dag ontzettend versplinterd. Met name Gen-Z en de daaropvolgende generaties zijn overal en nergens te vinden. Via welke kanalen kan je deze jonge doelgroepen het beste benaderen, en voor welke boodschap zijn ze het meest ontvankelijk? Daarover gaat presentator Klaas Weima in CMO Specials in gesprek met Fiona Vanderbroeck, marketingdirecteur bij Bol en Natascha Chamuleau, General Manager Benelux bij Snapchat. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 24-03-2025
De podcast CMO Special heeft in totaal 8 afleveringen
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 08-02-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.