In deze aflevering duiken we in de vraag: hoe stimuleer je innovatie binnen je organisatie, zónder de kernwaarden van je merk uit het oog te verliezen? Oftewel: innovatie die voortkomt uit je merkidentiteit, je DNA. Daarover gaat presentator Klaas Weima in gesprek met Tim van der Galiën van Frog, het innovatiebureau van Capgemini, en Bob Timmerman, Head of digital Sales NL bij ING. Een gesprek over innovatie, met als kern je merkidentiteit, je DNA. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 24-03-2025
De podcast CMO Special heeft in totaal 11 afleveringen

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 17-06-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.