Aflevering Cmo Studio #5 – 2022: ‘Waarde Van Quantum-Snelheid Ligt Voor Marketeers Vooral In Klantinteractie’

CMO Studio #5 – 2022: ‘Waarde van quantum-snelheid ligt voor marketeers vooral in klantinteractie’
· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Met Egmont Philips, head of Europe, digital marketing & CX practice bij Tata Consultancy Services, hebben we het over de programma’s van nieuwe omroep ON!, want die liggen onder vuur, over Orlando Wood, die ten strijde trekt tegen slecht te onthouden reclame. Welke reclame onthoudt Egmont Philips? Na het uitroepen van de Winnaar van de Week, hebben we het over de WARP-speed die quantum computing ons brengt. Hoe kunnen marketeers dat straks benutten? En ja, bij Tata denkt iedereen toch als eerste aan staal. Klus voor Philips?

CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04/04/2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #4 – 2022: ‘Een museum is niet alleen een plek waar je kennis háált’

CMO Studio #4 – 2022: ‘Een museum is niet alleen een plek waar je kennis háált’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 04/03/2022

Volgende aflevering

CMO Studio #6 – 2022: ‘We willen allemaal dat we Europees excelleren’

CMO Studio #6 – 2022: ‘We willen allemaal dat we Europees excelleren’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 25-05-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

CMO Studio #5 – 2022: ‘Waarde van quantum-snelheid ligt voor marketeers vooral in klantinteractie’

CMO Studio · 16-03-2022

00:00 0:51:43