‘We vertrokken zwaar op planeet’, zegt Valentijn van Santvoort, medeoprichter en chief brand bij Holie, ‘maar mensen kijken bij de aankoop van een product vooral naar; wat doet het voor míj?’ Wat hij daarmee bedoelt? Dat het belangrijk is om duidelijke keuzes te maken. Ontbijtmerk Holie zette aanvankelijk de spotlight op het ontsuikeren van het ontbijt-schap én op het vergroenen van de planeet. Dat was teveel. ‘At the end of the day moeten mensen in één seconde begrijpen waar je voor staat.’
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04/04/2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 22/12/2022
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 28-02-2023
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.