Ze begon in de media, maakte daar de uitdagingen van de digitalisering mee en loodst nu samen met een mooi marketingteam de Nationale Loterij door de 21e eeuw. Bénédicte Lobelle: ‘We zouden efficiënter kunnen zijn maar we willen niet alleen chatbots en QR-codes aanbieden. En dus hebben we nog altijd een telefoonnummer.’ Op zoek naar meer? CMO voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar de afleveringen met Aude Mayence (Delhaize), José Fernandez (D’Ieteren), Aurélie Denayer (Proximus), Camille Audet (AXA), Valérie Morfitis (Unilever) en Etienne Bachellier (Alken-Maes). Volg ons ook ... - op het dossier CMO voices op tijd.be - via Apple Podcast en Spotify Credits:
Gemaakt door: UBA & Trustmedia Eerste aflevering: 22-09-2024
De podcast CMO voices heeft in totaal 8 afleveringen
Maker: UBA & Trustmedia Datum: 16-04-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.