Aflevering 16. De Klant Écht Verder Helpen Met Personalisatie. (My Jewellery)

16. De klant écht verder helpen met personalisatie. (My Jewellery)
· Aflevering van de podcast: Consuminded Podcast

Van een digital-only start, naar een volledig omni-channel merk met vele boutiques in Nederland én België. Dat is de enorme groei die My Jewellery heeft doorgemaakt afgelopen jaren. In de Consuminded podcast vertelt Fréderique van den Boogaart, verantwoordelijk voor Customer insights & Experience, hoe ze toch via al die kanalen haar klanten persoonlijk kan helpen. Data-gedreven werken is de enige manier om die persoonlijke aandacht te kunnen bieden aan de diverse doelgroep, van jonge meiden tot aan vriendjes die iets voor hun vriendin kopen, en oma's voor hun kleindochter. Elke met hun eigen hulp vraag, zo zoeken de jonge meiden vooral naar hulp bij de keuze om zich zekerder te voelen. Terwijl vriendjes juist geholpen moeten worden bij het vinden van het perfecte cadeau. Belangrijk is om hierbij het My Jewellery gevoel en en de ervaring erin te verwerken. Benieuwd hoe ze dat doen? Een klein tipje van de sluier; luisteren is de enige manier om achter de behoefte van alle klanten te komen. Fréderique vertelt er meer over in de podcast!

Consuminded Podcast

Consuminded Podcast

Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04/06/2023

De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

16. De klant écht verder helpen met personalisatie. (My Jewellery)

Consuminded Podcast · 07-04-2022

00:00 00:34:00