Aflevering 27. De Kracht Van Hybride Woonwinkels: Hogere Orderwaarde, Minder Retouren En Positieve(Re) Klanten Bij Hellochair.

27. De kracht van hybride woonwinkels: hogere orderwaarde, minder retouren en positieve(re) klanten bij HelloChair.
· Aflevering van de podcast: Consuminded Podcast

In deze aflevering van de Consuminded Podcast - in samenwerking met What’s Going On in Retailing - is Joost Wels te gast. Joost is CEO van HelloChair en heeft al ruime ervaring in de meubelbrance als voormalig CEO van FonQ en adviseur voor toonaangevende woonwinkel merken zoals Leenbakker. Hoewel de meubelbranche van oudsher voornamelijk gericht was op fysieke winkels, heeft er de afgelopen jaren een aanzienlijke verschuiving plaatsgevonden met de opkomst van online spelers zoals FonQ en Wehkamp. Toch geven veel mensen er nog steeds de voorkeur aan om meubels te zien, voelen of zelfs uit te proberen voordat ze een aankoop doen, wat online lastig kan zijn. In deze aflevering legt Joost uit hoe een hybride manier de uitkomst brengt voor een goede klantbeleving. Ook deelt hij dat, ondanks zijn jarenlange achtergrond in de meubels, hij de afgelopen jaren meerdere keren verrast is door het effect van online. Benieuwd waardoor precies? Luister dan de podcast, maar alvast een kleine sneak peek: social media zijn invloedrijker dan je wellicht denkt. 

Consuminded Podcast

Consuminded Podcast

Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04/06/2023

De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

27. De kracht van hybride woonwinkels: hogere orderwaarde, minder retouren en positieve(re) klanten bij HelloChair.

Consuminded Podcast · 20-06-2023

00:00 00:28:58