Aflevering 29. Retail Media Evolutie Onthuld: De Winstgevende Strategie Van Albert Heijn

29. Retail media evolutie onthuld: de winstgevende strategie van Albert Heijn
· Aflevering van de podcast: Consuminded Podcast

In deze aflevering, geproduceerd in samenwerking met "What's Going On in Retailing", verkennen we het groeiende landschap van retail media en praten we hierover met Rolf Oosterhof, Head of Media Services bij Albert Heijn. Met 14 jaar ervaring binnen Ahold, waaronder Albert Heijn, deelt hij zijn inzichten en visie op retail media. Zo gaan we dieper in op hoe Albert Heijn deze strategie aanpakt, hoe merken profiteren van retail media en welke rol data en personalisatie spelen. Rolf deelt daarnaast hoe Albert Heijn niet alleen als retailer excelleert, maar ook als een toonaangevende speler in de wereld van retail media, waarbij de consument altijd centraal staat. In deze aflevering krijg je inzicht in deze opkomende discipline binnen de retailwereld. Ook ontdek je hoe retail media evolueren en hoe het zowel grote als kleine merken kan helpen om relevant te blijven voor de consument en hun marketingdoelen te bereiken. Dus ook hoe het voor jouw organisatie een mooie kans kan zijn! 

Consuminded Podcast

Consuminded Podcast

Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04/06/2023

De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

29. Retail media evolutie onthuld: de winstgevende strategie van Albert Heijn

Consuminded Podcast · 19-09-2023

00:00 00:28:37