Met contentmarketing is het zo dat je vooruit moet kijken, moet plannen en strategisch te werk moet gaan. Dus wordt het langzamerhand tijd om te starten met je contentplan voor 2022. Daarom in deze aflevering van de Contentdiva’s podcast de 7 stappen voor het maken van een contentplan. Ter inspiratie én natuurlijk om ze geleidelijk aan in praktijk te brengen. In 7 stappen naar een contentplanBepaal je marketingdoelen maak duidelijke keuzes Zet je zakelijke mijlpalen en inhakers voor 2022 op een rij Bepaal wat je nodig hebt aan content, in soort en aantallen Kijk welke bestaande content die dit jaar goed presteerde daarbij past Kies aanvullende nieuwe onderwerpen en bepaal je insteek Neem je communicatiekanalen en formats nog eens goed onder de loep Maak een longlist en eerste planning Laat die vervolgens een tijdje rusten en ga daarna nogmaals schuiven, aanpassen en aanvullen. Zie daar je contentplan voor 2022!Aanvullende informatie https://sstroop.nl/captivate-podcast/content-sweetspot (Podcast over je bestpresterende content) https://sstroop.nl/captivate-podcast/marketingdoelen-basis-contentplan (Podcast over marketingdoelen in je contentplan) https://sstroop.nl/training-contentplanning/ (Training Strategische Contentplanning)
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 12-10-2021
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 26-10-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.