Aflevering Subculturen - Merken Waar Je Bij Wil Horen

Subculturen - Merken waar je bij wil horen
· Aflevering van de podcast: Context

De merken die je koopt zeggen iets over jouw identiteit. Je kunt daar als content marketeer slim gebruik van maken door met je merk een subcultuur te omarmen. In deze aflevering vertelt Anne hoe de subcultuur rondom Dr. Martens zich steeds blijft vernieuwen, laat Daan zien hoe subculturen elkaar online steeds beter kunnen vinden en vertelt Jens waarom de juf van groep 4 nog steeds een inspiratiebron is.

Context

Context

Gemaakt door: N=Content Eerste aflevering: 23/10/2022

De podcast Context heeft in totaal 20 afleveringen

Vorige aflevering

Community Interactie - De waarde van je loyaalste fans

Community Interactie - De waarde van je loyaalste fans

Maker: N=Content Datum: 01/07/2021

Volgende aflevering

Special met Monique Bergers - Content in de boardroom

Special met Monique Bergers - Content in de boardroom

Maker: N=Content Datum: 28-09-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Subculturen - Merken waar je bij wil horen

Context · 02-08-2021

00:00 0:33:02