Aflevering Purpose - Content Als Lakmoesproef

Purpose - content als lakmoesproef
· Aflevering van de podcast: Context

Of je het nu wil of niet, consumenten verlangen steeds vaker van merken dat zij een purpose hebben. Toch betekent dit niet dat je als marketeer hier continu mee bezig moet zijn. In deze laatste aflevering van Context seizoen 1 maakt Anne zich enorm druk om merken zoals Tony Chocolonely, Pret a Manger en Pepsi, laat Jens zien hoe content de lakmoesproef is voor purpose marketing en verzeilt Daan in conspiracy theorieën. Als dat maar goed gaat… Bronnen: Pepsi Commercial Pret a Manger Great Travel Hack bij Lubach Tony Chocolonely pleit voor suikertaks M&M's makeover

Context

Context

Gemaakt door: N=Content Eerste aflevering: 23/10/2022

De podcast Context heeft in totaal 20 afleveringen

Vorige aflevering

Thijs Bontje Special - Content vs. advertising

Thijs Bontje Special - Content vs. advertising

Maker: N=Content Datum: 30/12/2021

Volgende aflevering

De Speld in Context: Jerome Kuijken over humor

De Speld in Context: Jerome Kuijken over humor

Maker: N=Content Datum: 25-01-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Purpose - content als lakmoesproef

Context · 01-02-2022

00:00 0:32:24