De Boardroom is dé talkshow over actuele en urgente zaken uit de wereld van creativity, marketing en digital. In deze aflevering praten we met Dave Frauenfelder (VP Brand, MarCom & Sponsorships KPN) en Remon Buter (Chief Investment Officer WPP Media) over onder meer: Wordt de slimme bril dé gamechanger voor merken? Is de Nederlandse tv-wereld klaar voor programmatic? En: mist langetermijn merkdenken binnen marketing? Wat zeggen recente onderzoeken? Welke trends zien we hierbij in de markt? En hoe kijken onze tafelgasten er tegenaan? Sidekick: Bert Hagendoorn. Presentatie: Ronald ter Voert. Meer info op: deboardroom.live. YouTube: https://www.youtube.com/@DeBoardroom Spotify: https://open.spotify.com/show/1Sn9gIWgTvt847mPqLVSpg Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/us/podcast/de-boardroom/id1776853599 Podimo: https://podimo.nl/deboardroom #talkshow #creativity #marketing #digital @adobe @mindsync @hypersolid @youlynq.me @agencyengines @audiohuis @adformatie See omnystudio.com/listener for privacy information.

Gemaakt door: De Boardroom Eerste aflevering: 05-11-2024
De podcast Creativity | Marketing | Digital heeft in totaal 21 afleveringen

Maker: De Boardroom Datum: 02-12-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.