Dit is de eerste aflevering van een vierdelige serie naar aanleiding van de 10e verjaardag van programmatic buying platform MyAdbooker (MAB). We trappen af met een speciale editie. Namelijk met de herinneringen van een aantal mensen die de ...
This is the podcast of media technology company CS Digital Media (CSDM). CSDM is driven by innovations in advertising technology and software with the aim of transforming the Digital out of Home market into an Online out of Home media landscape. CSDM, based in The Netherlands and active in 10 countries, focuses specifically on the development and exploitation of cloud software and transaction platforms in the media, energy and transport sectors. Current developments in the field of digital technology, digital marketing, digital out of home (DOOH), new mobility & energy are discussed.
Dit is de eerste aflevering van een vierdelige serie naar aanleiding van de 10e verjaardag van programmatic buying platform MyAdbooker (MAB). We trappen af met een speciale editie. Namelijk met de herinneringen van een aantal mensen die de ...
Onder leiding van Radjen van Wilsem (CEO CSDM) debatteren Yorick Blonck (sales en business owner van het e-commerce platform Oohrder) en Sebastian Op het Veld (MyAdbooker) over het fenomeen public video aan de hand van een aantal stellinge ...
De aanleg van het Amsterdamse outdoor advertising metronetwerk van CSDM is voltooid. Dit volledig digitale, programmatic aangestuurde netwerk telt nu 294 schermen op 37 locaties. Daarbinnen zijn enkele tientallen zogeheten Big Format Scree ...
Vorig jaar was het EK Voetbal live via de netwerken van CSDM te volgen. Als Oranje speelde verschenen de goals, de doelpuntenmakers en de gele en rode kaarten realtime op de schermen zodat metroreizigers die niet in het stadion zaten van d ...
Op donderdag 19 mei jl. sleepte CS Digital Media (CSDM) met de innovatieve hypertargeting technologie Vehicle Detection een zilveren AMMA Award in de wacht in de categorie ‘Beste Inzet van een Medium’. Dat was uiteraard reden voor zowel ge ...
Maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen staan bij CS Digital Media (CSDM) hoog in het vaandel. En het blijft bij CSDM niet bij mooie woorden en ambitieuze doelstellingen. CSDM voegt al jaren daad bij woord met o.a. een volledig ...
In alweer de 40ste aflevering van de CSDM Podcast staat een nieuwe applicatie voor DOOH centraal. Het gaat om DODI (Digital Outdoor Display Interface), een techniek waarmee consumenten hun smartphone kunnen gebruiken als controller om DOOH ...
De effectiviteit van DOOH-campagnes wordt door uiteenlopende factoren bepaald. Eén daarvan is de kwaliteit van de creatie - verantwoordelijk voor ruim 40% van de effectiviteit. Maar waar hebben we het dan precies over? Aan welke criteria ...
Wat hebben innovatie en design met elkaar te maken? Hoe bouw je een brug tussen fysieke en virtuele touchpoints en welke strategie ligt daar qua media- en software-ontwikkeling aan ten grondslag? Hoe manage je verwachtingen van stakeholder ...
Na een succesvolle DOOH pilot in 2019 is fitnessketen Basic-Fit begin 2020, met de oprichting van Basic Fit Media, begonnen met een spectaculaire uitbreiding van het Digital Out Of Home-netwerk in Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg en ...
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.