Aflevering De Toegevoegde Waarde Van Customer Care Voor B2b-Webshops

De toegevoegde waarde van customer care voor B2B-webshops
· Aflevering van de podcast: De B2B e-commerce podcast

In deze aflevering gaan we het hebben over customer care bij B2B webshops en de toegevoegde waarde hiervan als je dit goed inzet. Veel mensen hebben een negatief beeld van de customer care, want er is toch iets aan de hand als je de klantenservice nodig hebt is de gedachte. Wij zijn er van overtuigd dat je juist met een goede customer care afdeling kan scoren. En hoe je dat doet, vertellen we je in deze aflevering.

De B2B e-commerce podcast

De B2B e-commerce podcast

Gemaakt door: TIG Eerste aflevering: 28/05/2023

De podcast De B2B e-commerce podcast heeft in totaal 49 afleveringen

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

De toegevoegde waarde van customer care voor B2B-webshops

De B2B e-commerce podcast · 19-05-2022

00:00 00:19:23