Aflevering Dtl S10a8 - Genai Toepassingen Voor Vodafone Ziggo; Van Hype Naar Waardecreatie

· Aflevering van de podcast: De Dataloog

Send us a text VodafoneZiggo stimuleert innovatie met Generative AI en gebruikt daarvoor een ideation funnel waarin elk idee wordt beoordeeld op waarde voordat het verder wordt uitgewerkt. Anouk en Emmy gaan in gesprek met Camiel Wits en Arnoud Prop van het Data & AI-team van VodafoneZiggo. Ze delen concrete voorbeelden zoals een HR-chatbot voor medewerkersvragen en geautomatiseerde samenvattingen van klantenservicegesprekken die de customer operations verbeteren. Maar hoe houdt VodafoneZiggo hierbij rekening met compliance en de testprocessen om bias te vermijden? Ontdek het in deze inspirerende aflevering! De Dataloog is de onafhankelijke Nederlandstalige podcast over data & kunstmatige intelligentie. Hier hoor je alles wat je moet weten over de zin en onzin van data, de nieuwste ontwikkelingen en echte verhalen uit de praktijk. Onze hosts houden het altijd begrijpelijk, maar schuwen de diepgang niet. Vind je De Dataloog leuk? Abonneer je op de podcast en laat een review achter.

Speelgoedwinkel
De Dataloog

De Dataloog

Gemaakt door: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast De Dataloog heeft in totaal 293 afleveringen

Vorige aflevering

DTLS11A20: AI in het onderwijs: FeedbackCompanion helpt leerlingen effectiever leren - Computable Awards Special

DTLS11A20: AI in het onderwijs: FeedbackCompanion helpt leerlingen effectiever leren - Computable Awards Special

Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 11-11-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

DTL S10A8 - GenAI toepassingen voor Vodafone Ziggo; van hype naar waardecreatie

De Dataloog · 26-11-2025

00:00 00:21:12