“Over 5 jaar hebben we 1 miljoen saaie repeterende saaie werkuren van marketeers geautomatiseerd, zodat zij zich kunnen richten op creativiteit en strategie.” Met dit statement zegt ondernemer Sjoerd de Kreij in 1 zin waarom hij in 2022 b ...
De Dataloog is de Nederlandse podcast over big data, data science, Machine Learning en de datagedreven transformatie. Wij brengen de digitale datagedreven wereld dichtbij in het Nederlands en op een begrijpelijke manier. De Dataloog brengt data scientists, consultants, technologiebedrijven, onderzoekers bij elkaar. Onze uitzendingen bevatten: ronde tafel gesprekken, diepte-interviews, toekomstverkenningen, mini-colleges over machine learning en verhalen van ervaringsdeskundigen. Wij zijn onafhankelijk van welke leverancier dan ook.
“Over 5 jaar hebben we 1 miljoen saaie repeterende saaie werkuren van marketeers geautomatiseerd, zodat zij zich kunnen richten op creativiteit en strategie.” Met dit statement zegt ondernemer Sjoerd de Kreij in 1 zin waarom hij in 2022 b ...
We waren met De Dataloog aanwezig op de Big Data Expo. Voor de gelegenheid hebben we een speciale PodKast gemaakt, waarmee we door de gangpaden van het evenement liepen en waarmee we de keynotesprekers direct na hun sessie wisten te strikk ...
Innovatie, digitale transformatie, generatieve AI, nieuwe ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op. In deze interactieve podcast-opname, live vanaf het podium op de Big Data Expo, nemen Iris Wijers van Interfood en Floor Eigenhuis van ...
Na zijn keynote op de Big Data Expo grepen we onze kans om professor Frans Feldberg het hemd van het lijf te vragen over de vraag hoe we relevant blijven in een wereld waarin niet alleen big tech, maar ook startups, datagedreven producten ...
In deze Engelstalige aflevering, live vanaf de Big Data Expo, spreken we met Tekin Mentes, Head of Data Technologies bij Shell, over de manier waarop hypes uit het verleden telkens de markt verder hebben gebracht. Samen met Ivo Everts, Str ...
Tijdens Big Data Expo gingen we in gesprek met Noortje van Genugten en Jeroen Edeling, beide director Analytics & Data Science van Albert Heijn, over de manier hoe de grootgrutter voedselverspilling tegengaat. Luister deze aflevering ...
“Voetbal beter en mooier maken met behulp van data”: dit is de reden waarom Rick Koetsier iedere dag met veel plezier naar de KNVB-campus in Zeist reist. Rick is Lead Data Intelligence bij de grootste sportbond van Nederland, en spreker o ...
“Voetbal beter en mooier maken met behulp van data”: dit is de reden waarom Rick Koetsier iedere dag met veel plezier naar de KNVB-campus in Zeist reist. Rick is Lead Data Intelligence bij de grootste sportbond van Nederland, en spreker o ...
De Dataloog was live aanwezig bij het inspirerende NTT Data event, Transformation NOW, waar de digitale revolutie van data binnen supply chains centraal stond. Tijdens deze boeiende aflevering duiken we samen met Danny Groothuis, Hoofd Inn ...
In een wereld waarin data de drijvende kracht achter innovatie is, navigeert ElastIQ behendig door het landschap van consumentenanalytics die merken definiëren en onderscheiden. De deskundigen van ElastIQ, met hun diverse achtergronden en ...
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.