Aflevering Extreem Klantgericht Met Maatschappelijke Impact – Daniëlle De Jonge

· Aflevering van de podcast: de Erno Hannink Show | Betere Beslissingen, Beter Bedrijf

Vandaag het gesprek met Daniëlle de Jonge. Daniëlle is expert in eigentijdse klantrelaties. Met een praktische en inspirerende aanpak helpt zij (sales)professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Haar stijl is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Ze is spreker, trainer en auteur. Haar vorige boeken, Verleid de klant (2013) en Human2Human: de nieuwe klantrelatie (2015) werden bestsellers. Dit verwacht ik zeker van haar nieuwste boek Extreem klantgericht. In 2018 richtte zij de sociale onderneming Seeds op – www.Enjoytheveganmove-ment.nl, met ondertussen een team van 7 mensen. Ze is sinds enkele jaren voorzitter en mede-eigenaar van DierenDonatie – www.dierendonatie.nl – het crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.   We spraken af op haar kantoor in Breda. Een mooi gesprek waarbij ik veel aandacht voor het eerste onderdeel uit het boek, maatschappelijke impact. We hebben het daarbij ook uitgebreid over Seeds en andere aspecten over wat maatschappelijke impact betekent voor je klanten.   Een super interessant gesprek dat over veel meer ging dan Extreem klantgericht.   Veel plezier met de inzichten van Daniëlle. Luister hier de vorige aflevering met Daniëlle. Influence  Ijs verkopen aan eskimo's   Boek LinkedIn Website Twitter

Stem website va het jaar
de Erno Hannink Show | Betere Beslissingen, Beter Bedrijf

de Erno Hannink Show | Betere Beslissingen, Beter Bedrijf

Gemaakt door: Erno Hannink Eerste aflevering: 07-12-2019

De podcast de Erno Hannink Show | Betere Beslissingen, Beter Bedrijf heeft in totaal 592 afleveringen

Vorige aflevering

De klant in het hart van het bedrijf – Maaike Vrenken

De klant in het hart van het bedrijf – Maaike Vrenken

Maker: Erno Hannink Datum: 11-04-2019

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Extreem klantgericht met maatschappelijke impact – Daniëlle de Jonge

de Erno Hannink Show | Betere Beslissingen, Beter Bedrijf · 18-04-2019

00:00 1:23:22