Aflevering Afl 20: Wat Is De Ideale Rol Van Marketing In B2b-Organisaties

· Aflevering van de podcast: De Grote B2B Marketing Show

De rol van marketing binnen een organisatie kan behoorlijk wisselen. Het kan variëren van een ondersteunende rol naar een sturende rol. Als het aan Jordi en Joost ligt dan zou marketing een sturende rol moeten hebben binnen een B2B-organisatie. Waarom? Dat bespreken ze in deze aflevering.

Speelgoedwinkel
De Grote B2B Marketing Show

De Grote B2B Marketing Show

Gemaakt door: Jordi Lingen en Robin van Zeijl Eerste aflevering: 20-09-2024

De podcast De Grote B2B Marketing Show heeft in totaal 21 afleveringen

Vorige aflevering

Afl 19: Moet B2B marketing altijd waarde bieden of mag het ook gewoon vermaken?

Afl 19: Moet B2B marketing altijd waarde bieden of mag het ook gewoon vermaken?

Maker: Jordi Lingen en Robin van Zeijl Datum: 27-05-2025

Volgende aflevering

Afl 21: Hoe belangrijk is merkloyaliteit binnen B2B

Afl 21: Hoe belangrijk is merkloyaliteit binnen B2B

Maker: Jordi Lingen en Robin van Zeijl Datum: 10-06-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Afl 20: Wat is de ideale rol van marketing in B2B-organisaties

De Grote B2B Marketing Show · 03-06-2025

00:00 33:11