In de nieuwe podcastserie 'Merken langs de meetlat' onderzoeken RetailTrends-oprichter Marcel ten Holte en merkexpert Hendrik Beerda in 3 afleveringen de wereld van Nederlandse retailmerken. In deze 1e aflevering bekijken ze de ontwikkeling van de sterkste retailmerken van ons land. Bol stond 10 jaar lang op de eerste plek, tot Kruidvat het onlineplatform dit jaar opeens van de troon stootte. Hoe kan dat? En wat is er te zeggen over de merkkracht van de rest van de toppers, zoals Albert Heijn, Action en HEMA? Kijk voor meer retailnieuws, spraakmakende interviews en onze events op ???www.retailtrends.nl
Gemaakt door: RetailTrends Eerste aflevering: 01-05-2022
De podcast De RetailTrends Podcast heeft in totaal 120 afleveringen
Maker: RetailTrends Datum: 06-05-2025
Maker: RetailTrends Datum: 20-05-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.