Hoe zorg je ervoor dat je B2B-klanten zich écht gezien voelen? In deze aflevering duiken we samen met personalisatiespecialist Eddy Boeve (iO) in de wereld van conversie, UX en klantbeleving. Eddy helpt bedrijven om hun klanten beter te begrijpen — en daar slimmer op in te spelen. Van het eerste websitebezoek tot de langdurige klantrelatie: personalisatie is key. Samen onderzoeken we hoe je als B2B-marketeer kunt starten met personalisatie zonder direct te verdwalen in data, tooling en lange klantreizen. Eddy laat zien dat het vaak begint bij kleine, menselijke stappen: herkennen wie je klant is, begrijpen wat die zoekt en op het juiste moment de juiste boodschap bieden. Je leert: - Waarom personalisatie in B2B niet per se moeilijker is, maar anders. - Hoe je ondanks minder data tóch slim kunt personaliseren. - Wat de grootste valkuilen zijn (en hoe je ze voorkomt). - Waarom een menselijke aanpak nog altijd het verschil maakt — ook online. Of je nu aan het begin staat van je personalisatiestrategie of al flinke stappen hebt gezet, deze aflevering zit boordevol inzichten en concrete tips. Dus: wil je personalisatie praktisch maken en écht impact creëren? Dan moet je deze aflevering gehoord hebben.
Gemaakt door: Spotler NL Eerste aflevering: 28-02-2023
De podcast De Spotler Podcast heeft in totaal 32 afleveringen
Maker: Spotler NL Datum: 13-05-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.