Aflevering Waarom Blije Klanten Cruciaal Zijn En De Rol Die Technologie Speelt | Frans Reichardt

Waarom blije klanten cruciaal zijn en de rol die technologie speelt | Frans Reichardt
· Aflevering van de podcast: De Werkverbeteraars

Blije klanten bijten niet, ze kwispelen! Dat is de titel van een van de boeken van klantenluisteraar en customer experience expert Frans Reichardt. Hij is aangeschoven bij onze podcast De Werkverbeteraars om te praten over hoe klantvriendelijk Nederland is, waarom klantgerichtheid en klantvriendelijkheid cruciaal zijn en welke rol technologie hierin speelt. Afsluitend geeft Frans 3 tips waar je morgen mee kunt beginnen om klanten écht blij te maken. Over Frans Reichardt: Geïnspireerd geraakt door het verhaal van Frans? Bekijk dan ook zijn website voor meer informatie over hem, zijn presentaties en zijn publicaties: https://fransreichardt.com/nl/ Over deze podcast: Maak kennis met De Werkverbeteraars, de gloednieuwe podcast van Score Utica waarbij we in gesprek gaan met toonaangevende gasten (of: werkverbeteraars) die hun visie delen op techniek, innovatie, hacks, tips, tricks en tools om ervoor te zorgen dat jij morgen al leuker, prettiger en beter kunt werken. Ga naar https://score-utica.nl/ voor meer informatie!

De Werkverbeteraars

De Werkverbeteraars

Gemaakt door: Score Utica Eerste aflevering: 04/09/2022

De podcast De Werkverbeteraars heeft in totaal 5 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Waarom blije klanten cruciaal zijn en de rol die technologie speelt | Frans Reichardt

De Werkverbeteraars · 01-09-2022

00:00 0:36:15