Aflevering 3. Innocent Gaat Voor Duurzaam, Sociaal En Onschuldig: Het Coole Succes Van Een Koel Merk

3. Innocent gaat voor duurzaam, sociaal en onschuldig: het coole succes van een koel merk
· Aflevering van de podcast: De Zo Genaamde Podcast | De Ondernemer

De sappen en smoothies van Innocent zijn al een behoorlijk lange tijd een hit in de Nederlandse en Europese koelschappen. Het imago? Gezond, oog voor duurzaamheid en een sociale inborst. Kortom, het merk lijkt de naam Innocent - onschuldig - met eer te kunnen dragen. Maar wat is de oorsprong achter die naam, waarom Engelstalig en hoe zit het met de namen van Innocent-drankjes als Citrus Shield en Berry Set Go? Jiri Staats, Head of Brand bij Innocent, vertelt Floris Hülsmann in deze nieuwe De Zo Genaamde Podcast (bijna) alles over de merknaam. See omnystudio.com/listener for privacy information.

De Zo Genaamde Podcast | De Ondernemer

De Zo Genaamde Podcast | De Ondernemer

Gemaakt door: De Ondernemer Eerste aflevering: 04/12/2022

De podcast De Zo Genaamde Podcast | De Ondernemer heeft in totaal 18 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

3. Innocent gaat voor duurzaam, sociaal en onschuldig: het coole succes van een koel merk

De Zo Genaamde Podcast | De Ondernemer · 12-12-2022

00:00 00:19:42