Episode Notes. n deze aflevering reflecteert Christiaan op de vraag: Wat doet AI met onze relatie tot onszelf en anderen? Een persoonlijke visie op technologie, marketing, menselijkheid – en de sluipende rol van eenzaamheid in de digitale wereld. Wat je kunt verwachten: - AI als hype én hulpmiddel: over FOMO, productiviteitsparadox en context blindheid - Hoe we relaties (met onszelf en anderen) steeds vaker uitbesteden - Social media zonder “social” – wat gebeurt er als bots met bots praten? - Waarom AI geen bedreiging is, maar eenzaamheid wel - De rol van menselijke co-creatie en eerlijke samenwerking als antwoord - Initiatieven zoals Marketeers van de Toekomst en mastermind-cohorts als verbindende tegenkracht Tip: op 30 oktober organiseren we Marketeers van de Toekomst in Amersfoort – een dag om samen betekenisvol te bouwen aan de toekomst. Laat ons weten wat je van de aflevering vindt op LinkedIn of Instagram. Deze aflevering is mede mogelijk gemaakt door neWings, de community voor entrepreneurs door entrepreneurs waar ze geholpen worden vanaf de oprichting tot en met de verkoop van hun bedrijf. Wil jij weten wat jouw bedrijf waard is? Bekijk dan de website newings.agency voor een gratis waarde check. Christiaan Slierendrecht (1981) speelde tijdens zijn studietijd op competitief niveau poker, richtte verschillende bedrijven op en is ‘stuurman van de marketing revolutie’ binnen Team David, een beweging die streeft naar meer visionaire en transformatieve marketing. Hij deelt zijn ervaringen als ondernemer en marketeer en vatte 10 jaar lessen als online ondernemer samen in de Managementboek bestseller ‘Word eens volwassen!’
Gemaakt door: Christiaan Slierendrecht en Jasper Griepsma Eerste aflevering: 13-11-2022
De podcast Digitale Chaos heeft in totaal 118 afleveringen
Maker: Christiaan Slierendrecht en Jasper Griepsma Datum: 01-08-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.