Michiel Muller begon zijn ondernemersreis met Tango en Route Mobiel, waar hij de macht van gevestigde spelers zoals Shell en de ANWB uitdaagde. Tegenwoordig leidt hij Picnic, de online supermarkt die met een “digitale melkboer”-aanpak de manier waarop we boodschappen doen volledig verandert. In deze aflevering van Dutch Dragons ontdek je hoe Muller telkens opnieuw monopolies wist open te breken en markten veroverde. Van slimme guerrilla-marketing tot robotisering en internationale expansie – Een verhaal van een ondernemer die innovatie en schaalbaarheid combineert. In deel 2 hoor je onder andere: •? ?Hoe Picnic begon als een moderne versie van de melkboer. •? ?Waarom robotisering en AI cruciaal zijn in hun distributiecentra. •? ?Hoe de uitbreiding naar Duitsland en Frankrijk verloopt. •? ?Wat Mullers visie is op winstgevendheid en groei. •? ?En welke ondernemerslessen hij trekt uit tien jaar Picnic. ?? Luister de podcast nu op: Spotify: https://shorturl.at/nltFo YouTube: https://shorturl.at/rQYT3 Apple Podcasts: https://shorturl.at/13Vwd ?? Volg Dutch Dragons voor meer content op: Instagram: https://www.instagram.com/dedutchdragons/ TikTok: https://www.tiktok.com/@dutch.dragons.podcast LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/105509513/ Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61574529246005 Volg of abonneer je & laat een review achter. Zo help jij ons groeien. ?? Vragen, ideeën of suggesties voor toekomstige gasten? Drop het in de comments of stuur ons een DM.
Gemaakt door: Bas Witvoet, Pieter Schoen, Michel Perridon Eerste aflevering: 06-11-2024
De podcast Dutch Dragons heeft in totaal 48 afleveringen
Maker: Bas Witvoet, Pieter Schoen, Michel Perridon Datum: 10-09-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.