Aflevering #2 Met Één Klik Besteld

#2 Met één klik besteld
· Aflevering van de podcast: ECOmerce

In deze tweede aflevering kijken we naar het bestelproces, of beter gezegd naar bestellen, retouren en de rol van de webwinkels daarin. En welke invloed heeft de consument op de verduurzaming van e-commerce? Je hoort Babette Porcelijn over de verborgen impact van producten. Ellen de Lange van Thuiswinkel.org vertelt hoe consumentengedrag kan worden beïnvloed en Vincent Weijers, chief operations officer (COO) bij bol.com neemt Frank mee naar het retourencentrum van bol.com. Ook horen we Jesse Weltevreden en Jori Ebskamp uit aflevering 1.

ECOmerce

ECOmerce

Gemaakt door: bol.com | Microphone Media Eerste aflevering: 25/09/2022

De podcast ECOmerce heeft in totaal 7 afleveringen

Vorige aflevering

#1 Duurzaamheid in de e-commerce

#1 Duurzaamheid in de e-commerce

Maker: bol.com | Microphone Media Datum: 18/11/2021

Volgende aflevering

#3 Bezorgd tot aan de deur

#3 Bezorgd tot aan de deur

Maker: bol.com | Microphone Media Datum: 02-12-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

#2 Met één klik besteld

ECOmerce · 25-11-2021

00:00 00:21:54