Tony’s Chocolonely is het bedrijf dat bekend staat om zijn streven naar maatschappelijke impact. Het bedrijf zet zich al jaren in voor eerlijke prijzen voor cacaoboeren. Inmiddels is Tony’s marktleider in Nederland. Choco evangelist Ynzo van Zanten vertelde over het ontstaan van het bedrijf en waar zij nu staan. Daarnaast ging hij in op de impact first strategie waarmee het ze toch gelukt is om een succesvol bedrijf te bouwen. Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Gemaakt door: Marnix Kluiters / Topcast Media Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Ecosofie: Duurzame gesprekken heeft in totaal 144 afleveringen
Maker: Marnix Kluiters / Topcast Media Datum: 29-05-2019
Maker: Marnix Kluiters / Topcast Media Datum: 28-06-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.