Aflevering Marketing Kan Met Duurzaamheid Het Verschil Maken – Met Tijs Timmerman

Marketing kan met duurzaamheid het verschil maken – met Tijs Timmerman
· Aflevering van de podcast: Even Samen Gevat

Met Tijs Timmerman, lector marketing & customer experience aan de Hogeschool Utrecht bespreken Marloes Bergevoet en Aldert Veldhuisen de rol van marketing in de duurzame transitie. Kunnen marketeers de omslag maken van het pure business to consumer-denken naar verwachtingen van mensen als vertrekpunt? Van profit-driven naar purpose-driven? Over waardecreatie, licenses to operate, social tax en -als toetje- AI. Shownotes ?? ESG-aflevering met Klaske Kruk: Circulariteit is hip & happening ?? Openbare les van Tijs: Marketing for humans’ sake Disclaimer: De standpunten, gedachten en meningen in deze podcast zijn die van de spreker en vertegenwoordigen niet de standpunten, gedachten en meningen van BNP Paribas. BNP Paribas heeft geen controle over en/of is niet verantwoordelijk voor de kwaliteit, volledigheid en nauwkeurigheid van de informatie die door sprekers wordt verstrekt. De informatie die hier wordt gepresenteerd is enkel voor algemene informatiedoeleinden en mag niet worden beschouwd als professioneel advies. BNP Paribas onderschrijft, beveelt of keurt geen specifieke mening, organisatie, product of dienst goed waarnaar in deze podcast wordt verwezen.

Even Samen Gevat

Even Samen Gevat

Gemaakt door: BNP Paribas Eerste aflevering: 24/07/2022

De podcast Even Samen Gevat heeft in totaal 49 afleveringen

Vorige aflevering

De zorg moet duurzamer – met Wouter Hehenkamp

De zorg moet duurzamer – met Wouter Hehenkamp

Maker: BNP Paribas Datum: 02/08/2023

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Marketing kan met duurzaamheid het verschil maken – met Tijs Timmerman

Even Samen Gevat · 16-08-2023

00:00 01:13:25