Aflevering Boris Veldhuijzen Van Zanten (The Next Web) & Marijn Deurloo (Imgzine) Op Top Names On Stage

· Aflevering van de podcast: Fast Moving Targets

Marijn Deurloo, zelf jarenlang werkzaam bij een traditioneel mediabedrijf, wil met zijn bedrijf imgZine online magazines bereikbaar maken voor iedereen. Waarbij imgZine de techniek aanbiedt en andere partijen de inhoud verzorgen. “Wij faciliteren de techniek, zijn zelf nooit de uitgever. Dat zijn onze klanten.” Boris Veldhuijzen van Zanten, is tot zijn eigen stomme verbazing tegenwoordig uitgever, en maakt voor The Next Web een online magazine over technologie en meer. Daarbij maakt hij geen gebruik van de techniek van imgZine, maar werkt hij samen met een Zweedse partij. De in het magazine aangeboden inhoud is 100% uniek voor dat magazine. Dus geen hergebruik van verhalen of andere content van de website. Deurlo en Veldhuijzen van Zanten waren te gast bij Top Names On Stage op de Sanoma Mediaparade.

Stem website va het jaar
Fast Moving Targets

Fast Moving Targets

Gemaakt door: Fast Moving Targets Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast Fast Moving Targets heeft in totaal 500 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Top Names e-learning special: trends en ontwikkelingen

Top Names e-learning special: trends en ontwikkelingen

Maker: Fast Moving Targets Datum: 08-06-2013

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Boris Veldhuijzen van Zanten (The Next Web) & Marijn Deurloo (Imgzine) op Top names On Stage

Fast Moving Targets · 01-06-2013

00:00 00:38:53