Aflevering Bas Welling: "Goede Online Video Is Spraakmakend En Relevant"

· Aflevering van de podcast: Fast Moving Targets

Bas Welling is mede oprichter van Wefilm, een bedrijf opgericht om reuring rond merken te veroorzaken met films die niet opgedrongen hoeven te worden, maar waar mensen zelf over beginnen te praten, waar ze zelf een ander graag op wijzen. Ze gaan zelf op zoek en vinden ze zo bijzonder dat ze dat met elkaar delen. In de drie jaar dat ze bezig zijn, werken ze o.a. voor grote merken als Heineken, Red Bull en KPN. De best bekeken viral van Nederland, Max The Hacker is door Wefilm gemaakt en is 30 miljoen keer bekeken. Ze zijn ook verantwoordelijk voor de huidige campagne van Heineken. De visie van Welling op online video.

Stem website va het jaar
Fast Moving Targets

Fast Moving Targets

Gemaakt door: Fast Moving Targets Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast Fast Moving Targets heeft in totaal 500 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Werner Vogels (Amazon): "Iedere sportclub zijn eigen tv-station"

Werner Vogels (Amazon): "Iedere sportclub zijn eigen tv-station"

Maker: Fast Moving Targets Datum: 14-06-2013

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Bas Welling: "Goede online video is spraakmakend en relevant"

Fast Moving Targets · 11-06-2013

00:00 00:05:27