Aflevering Jeroenverkroost (Chief Digital Officer Persgroep): "We Moeten Meer Op Maat Doen"

· Aflevering van de podcast: Fast Moving Targets

Op 2 oktober ging de geheel vernieuwde Volkskrant website online. Chief Digital Officer van de Persgroep, Jeroen Verkroost, was verantwoordelijk voor het tot stand komen van de site. Hij is enthousiast over het resultaat, maar heeft ook een hele lijst van dingen die nog beter kunnen. In Top Names geeft hij tekst en uitleg.

Stem website va het jaar
Fast Moving Targets

Fast Moving Targets

Gemaakt door: Fast Moving Targets Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast Fast Moving Targets heeft in totaal 500 afleveringen

Vorige aflevering

Ernst-Jan Pfauth - De Correspondent heef internationale ambities

Ernst-Jan Pfauth - De Correspondent heef internationale ambities

Maker: Fast Moving Targets Datum: 02-11-2014

Volgende aflevering

Frederieke Wolter wil met Favoroute reisgidsen op maat maken

Frederieke Wolter wil met Favoroute reisgidsen op maat maken

Maker: Fast Moving Targets Datum: 10-11-2014

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

JeroenVerkroost (Chief Digital Officer Persgroep): "We moeten meer op maat doen"

Fast Moving Targets · 03-11-2014

00:00 00:48:43