Aflevering Michiel Muller (Picnic): “De Markt Van Online Boodschappen Breek Je Open Op Prijs En Gemak”

· Aflevering van de podcast: Fast Moving Targets

Waar traditionele supermarkten moeite hebben om de online markt te veroveren, lijkt hwt nieuwkomer Picnic goed af te gaan. Het bedrijf zet dan ook in op gratis bezorging van boodschappen tegen de laagste prijs. Founder Michiel Muller vertelt in Top Names over de app, de distributie, verse producten en de toekomst.

Speelgoedwinkel
Fast Moving Targets

Fast Moving Targets

Gemaakt door: Fast Moving Targets Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast Fast Moving Targets heeft in totaal 500 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Jos Maassen (MOOCFactory): Leren Door Kennis Delen

Jos Maassen (MOOCFactory): Leren Door Kennis Delen

Maker: Fast Moving Targets Datum: 29-04-2018

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Michiel Muller (Picnic): “De markt van online boodschappen breek je open op prijs en gemak”

Fast Moving Targets · 06-04-2018

00:00 00:35:51