Aflevering Patrick Hurenkamp (Bloomon): "Subscriptions Was Nooit De Heilige Graal"

Patrick Hurenkamp (Bloomon): "Subscriptions was nooit de heilige graal"
· Aflevering van de podcast: Fast Moving Targets

Online bloemenwinkel Bloomon werd bekend met een overzichtelijk model: een abonnement waarmee je elke twee weken een nieuw boeket bloemen op tafel krijgt. Daarin speelde twee begrippen een belangrijke rol. Vers, waardoor het minimaal 10 dagen kon blijven staan. En verrassend: minder groen, meer spannende nieuwe bloemen. Inmiddels zit Bloomon in vijf verschillende landen en kun je naast een abonnement ook kiezen voor losse bossen.

Fast Moving Targets

Fast Moving Targets

Gemaakt door: Fast Moving Targets Eerste aflevering: 17/04/2022

De podcast Fast Moving Targets heeft in totaal 500 afleveringen

Vorige aflevering

Gijs Vroom (Emerce): Vol inzetten op video

Gijs Vroom (Emerce): Vol inzetten op video

Maker: Fast Moving Targets Datum: 12/12/2020

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Patrick Hurenkamp (Bloomon): "Subscriptions was nooit de heilige graal"

Fast Moving Targets · 12-12-2020

00:00 00:32:48